Free Traffic!


Безплатна реклама

вторник, 15 юни 2010 г.

13 Скоростната кутия!

В моделите на Сузуки, Хонда, Рено, Toйота се вграждат автоматични скоростни кутии, изобретени от:
Румен Антонов, българин.
Всичко започнало през 1944 в София. Тогава е роден Румен Антонов. Учи инженерство, после промишлен дизайн, изкарва курс по физика. Изобщо голям активист.
Още тогава той е наясно, че ако иска да види идеите си реализирани, трябва да бяга на запад. Прави няколко безуспешни опита да напусне страната и същевременно трескаво работи. Заема се сериозно с идеята за създаване на четиритактов двигател с нов принцип на работа и успява. През 1976 получава частен патент за Двигател с вътрешно горене по четиритактов цикъл, може би първият частен патент в страната. Работи по макет на автомобил.
По това време се захваща и с нещо много различно от автомобилите - като търсенето на лекарство за атеросклерозата. Експериментира върху себе си. Според теорията му, всички многобройни натрупвания на мъртва тъкан в организма, включително и в кръвоносните съдове, се дължат на една причина - жизнената активност на гъбичката Candida albicans.
След 2 брака, през 1988 се жени за французойка и заминава за Франция. По-късно вече се установява в Англия.
Първия си пробив прави с проект на автоматичната скоростна кутия. Успява да я патентова и продаде на водещи компании като Хонда, Сузуки, Рено, Пежо, Роувър. Тойота също е ползват, но без лиценз, за което изобретателя ги съди.
После регистрира в Ротердам друга компания - Антонов аутомотив текнолоджийс. Следващата стъпка е изобретяването на 6-степенна скоростна кутия, която е далеч по-проста и по-малка от познатите подобни.
Съвсем междудругото и двете му компании се котират много повече от добре на световните фондови борси.
Изобретява нов малък спортен автомобил , наречен 4 Stroke. Автомобилът е направен по стара идея на изобретателя от 1977. Дизайнът на колата е ретро и възродява популярната от 30-те години на миналия век - Бугати.
 Каросерията от фибро-карбон тежи само 18 килограма е предвиден да излезе на пазара през 2009 в ограничена бройка (50 автомобила) и с предварително калкулирана цена от 40 000 евро.
Продукт на лукса е тази кола, наречена още на името на изобретателя си - Румен Антонов.
Следващата стъпка на Румен Антонов е двигателя без клапани и какво ли още не.
През лятото на 2002 изобретателят регистрира у нас фондация Антонов, която да подкрепя проекти в областта на медицината и микробиологията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар